sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Minustako bloggaaja?

Minä olen aina ihmetellyt sitä, miksi ihmiset kirjoittavat blogeja.
Miksi he haluavat jakaa päänsä sisällön koko maailman kanssa?
Miksi ihmeessä minä olen sitten tässä kirjoittamassa blogia?

En ole ihan varma vastauksesta. Olen jakanut joitakin kuvia käsitöistäni Facebookissa, ja palaute on ollut rohkaisevaa. Ehkä olisi sittenkin hauska jakaa omia tuotoksiaan ja ajatuksiaan muidenkin kanssa.

Sulattelin ajatusta mielessäni pitkän aikaa, ja otin ensimmäisen askeleen bloggaajana perustamalla blogin Novita-klubin neulomoon, tervetuloa tutustumaan! Novita-blogi on kuitenkin sidoksissa klubin jäsenyyteen, joten entä jos eroan klubista? Ehkäpä siksi nyt olisi "oikean" blogin vuoro.

Olen ajatellut joka vuosi kokeilla jotakin uutta, ehkä tämä blogi on sitten tämän vuoden uusi kokeilu. Toivottavasti viihdyt seurassani, ja toivottavasti tänne ilmestyy myös jotakin luettavaa!